יום שני, 27 בדצמבר 2010

לכבוד 2011 שהגיעה כתבתי למה אני לא שולח לוטו

למה לא כדאי לשלוח לוטו



כן יש 85 מיליונירים חדשים בשנת 2010 שעדין לא נגמרה,אבל מה על כל המסכנים שזכו ועדין הפסידו את כספם?
למה צריך 4 פרסים של 3/6 שבקושי יכסה מחיר טופס מלא?
למה פרס של 4/6 מביא רווח של עד 10+-שקל ממחירו של טופס מלא?
למה בפרס של 3/6 ניתן לקנות רק 3 טבלאות-אבל אי אפשר לקנות מספר אי זוגי של טבלאות אז זה 4 טבלאות
למה פרס של 5/6 בלי חזק הוא "רק" 500+- שקל? זה נראה הרבה 500 שקל,אבל תנסו לשלוח צימצום לכמה הגרלות ותגלו שאפילו עם תזכו ב5/6 בטבלה סביר להניח שתפסידו !
למה לא ניתן לשלוח 2 או 4 או רק 8 טבלאות ברב הגרלתי?
בשביל מה זה טוב מספר חזק גם לפרסים הקטנים? למה לא לאחד אותם ולשמור את המספר החזק ל5/6 או 2/6 כמו שרוב העולם עושה?
למה מחוקקים חוק נגד ההימורים ברשת אבל אף אחד לא מפקח על 2 המונופלים העושקים ברינה וקוצרים ביותר שמחה?
האם טוב לי לדעת על רווחי שיא של מפעל הפיס בשנת2009 כאשר גם שאני זוכה אני מפסיד כסף?
האם גם ישיבות חרדיות הם מוסדות ציבורים שצריכים להנות מתקציבי הפיס????
בשנת 2008?
http://www.hofesh.org.il/articles/maavak/pais-our-money.html
למה שאני שולח לוטו (וגם זה כבר לעיתים מאוד רחוקות)אני שומע מהאנשים מסביב מתלוננים על הלוטו פיס - למה אתם ממשיכים לקנות?
האם זה שאם עשית טעות בטופס ואי אפשר לבטל את הטבלה,או אין אפשרות לסמן שטבלה זאת אני רוצה לוטומטי,האם זה קומבינה שתכריח אותי לעבור מצימצומים ידנים לטופס לוטומטי?
אני ששולח צימצומים בלוטו אני ממלא גם את המספר הנוסף ככה שבטופס לא יופיע
שנשלח לוטומטי,למה? כי הספיק לי לראות כמה פעמים שהמספרים שנרשמו בטופס הם לא המספרים שהודפסו במכונה,אולי זה טעות שלי(ראיתם שאני לפעמים טועה כמה כל אחד ניחש בתחזיות 18 מספרי הלוטו שלהם)ואולי זה טעות של המפעיל או המכונה בכל מקרה אפילו עם הטעיות לא זכיתי בפרס רציני.
קינו מפעל הפיס הוא ממשחק הכי טוב של הפיס.....אבל האם בשביל רווח של כמה עשרות שקלים (פחות מ40 שקל) בטופס לכמה הגרלות כדאי להתאמץ? או מי שלא מרים פרוטה לא שווה פרוטה?
היה מאבק בין האוצר לפיס? הבטיחו שישנו שישפרו שיתנו עצם למהמר הפשוט - אז אמרו למה שאף אחד לא זוכה בפרס של 5 7 9 מיליון סכום הפרס להגרלה הבאה קופץ בדרך כלל ב2 מיליון,אילו שהסכום ממש גבוה הוא מתקדם רק במיליון שקל.
אז אולי יש לי בעיות הבנת הנקרא אבל אם סכום הפרס הכי גבוה בלוטו מוגבל ל28 מיליון שקל,זה לא אמור להיות בהגרלה של ה28 מיליון עצמה? כי מה שקרה עד עכשיו זה שהיתה הגרלה של 28 מיליון שקל ואם לא היה בא זוכה ההגרלה אחריה היתה גם של 28 מיליון ורק אם לא היה זוכה בפרס ראשון שאר הסכום הועבר לפרסים הקטנים.


האם אני סתם בוכה גנבו לי שדדו לי?
יש מאות לוטויים בעולם,לא יצא לי לראות את כולם,אבל ממה שאני כן עברתי ראיתי שגם מדינות קטנות מישראל יש לוטו נורמאלי,אף לוטו לא פשט את הרגל,כולם מורווחים(את המפעיל האנגלי החליפו כי הוא לא הרוויח מספיק,אבל עדין הרוויח יותר מהפיס)
ואיזה יחס תתנו שגם בשנת 2010 היו רווחי שיא בפיס?
שתהיה שנת 2011 שנת העושק הגדול של המונופול העושק.
נהנתם/עזרתי --->שתפו Bookmark and Share


אשמח לתגובות ועוד יותר אשמח עם תפיצו אתזה

חדשות לוטו אחרונות מהארץ

ISRLOTTO.BLOGSPOT.COM