יום שני, 23 ביולי 2012

הונאת לוטו במקסיקו Mexico lottery

תרייסר בני אדם, בהם ארבעה עובדי מדינה, מואשמים בניסיון לגנוב 160 מיליון פסוס (12,100,000 דולר) מזכיות בלוטו של מפעל הפיס של מקסיקו, כך דיווחו הרשויות המקומיות במקסיקו.

כ -8 מיליון כסף כבר אותר והוחזר,כך דווח בהצהרה משותפת של משרד היועץ המשפטי לממשלה ועוד כמה סוכנויות פדרליות אחרות,.

ההודעה באה בעקבות הידיעה בעמוד הראשון בעיתון רפורמה ההון חשף כמה פרטים של תוכנית כדי לתפעל את הגרת הלוטו של ינואר 22.

ארבעה מנהלי ההגרלה בבעלות המדינה PAP , שני עובדים שעסקו בשיווק , וחברה פרטית של סרטים ושידורי של ההגרלות הלוטו עצמם, ושישה אחרים קשרו קשר כדי לעקב את שידורי הוידאו של ההגרלת הלוטו לפני מועד שידורה עלמנת שיוכלו לרכוש כרטיסים כאשר הם כבר יודעים את תוצאות הגרלת האמת, אמר רפורמה.

הקושרים אז השתמשו בפקידי ממשלה לאשר שההגרלה חוקית.

ההונאה התגלתה על ידי מנהל PAP שהבחין כי הפרס נלקח על ידי קרובי משפחה של מנהלי השיווק והעובדים על פי דיווח העיתון.

מקורות המשרד הפדרלי המפקח הכללי, אמר איפי החקירה עדיין בעיצומם, וכי ההצהרה הרשמית של הממשלה היה מתבקש על ידי ההיסטוריה של הרפורמציה.

4 דירקטורים PAP שמעורבים בתיק פוטרו מתפקידם,כך סיכם דובר ממשלת מכסיקו.
מקור וקרדיט fox

אז למה בכלל כתבתי את זה כאן? למה זה בכלל מעניין אותי?
לא שאני אומר או מאשים חס וחלילה את הפיס במשהו - לשיטת לוטו שלנו יש פאקיים גרועים אחרות כמו עושק פרסי הלוטו,פשוט,לכאורה :
גם אצלנו לפעמים ההגרלה שכביכול משודרת בשידור חיי מבית מפעל הפיס היא לא באמת כזאת...
למשל בשבת אחרונה היתה הגרלה ב22:55 ,ההגרלה שודרה בערוץ הפיס באתר ורק ב23:20 היא שודרה בערוץ 10.
האם באמת ההגרלה בערוץ הפיס (הראשונה בשבת) שודרה בשידור חיי? איך בכלל אפשר להוכיח את זה? לפחות אצלנו עשו בשכל ולא איפשרו בחוק לשלוח טפסים כחצי שעה לפני מועד ההגרלה,וגם יש וועדה מפקחת עם שופטים ונבחרי ציבור כך שקשה להאמין שבאמת קורה משהו,מצד שני וחשוב לזכור גם
שלפי הטוקבקים והתגובות בפייסבוק אני מבין שבמקסיקו שולטים הקרטלים ואין מה להשוות מה שוקרה שם אלינו, מצד שני ראש הממשלה ממנה את חבריו למנהלי הפיס ובמקום לעבוד,עוזי שלנו, חונך אולמי ספורט ועסוק במריבות על זהות מנכל הפיס הבא.
ואם כבר נגענו אז עוד דבר קטן שמעצבן אותי ,אם ההגרלת לוטו משודרת ב22:55 אז למה לוקח יותר מחצי שעה לעלות את התוצאות לאתר כולל רשמת פרסים?

תבינו מיזה מה שאתם רוצים - למרות מה אני/אתם חושבים עדין לא הוכח שמישהו כאן מרמה ,אולי ההשוואה של הפיס לזה של מקסיקו לא נכונה,בכל מקרה הלוטו של מקסיקו הוא 6/56 + מספר בונוס ועל פניו הפרסים שלו שווים גם כפרסים משניים קטניים שווים יותר ביחס מעשר עושק הלוטו הגדול שיש כאן.


נהנתם/עזרתי --->שתפו
Bookmark and Share

חדשות לוטו אחרונות מהארץ

ISRLOTTO.BLOGSPOT.COM