יום ראשון, 30 בספטמבר 2012

קבל את כדורי הלוטו

קבל את כדורי הלוטו


בתוך התעשייה הגרלת תחזית הייתה מידה רבה של תשומת לב לכדורי לוטו. כמות עצומה של מאמץ ומחקר התמקדה ביחסים בין התכונות הפיזיות של כדורי לוטו מיקרוסקופי השונים והתדירות שיעורים בודדים הופעה שלהם. תחזית לוטו מקצוע רבה לדבוק באסכולה שחיזוי מדויק יותר של מספרי לוטו יכול להתרחש אם מומחה של המשחק יפתח את הידע של מסד נתונים הסטורי שמציין איזה מערכות לצייר את הכדור שהיו בשימוש בהגרלת הלוטו בפרט. אמונה זו שיש קשר בין שינויים במשקל כדור, צפיפות, מסה, צבע וצורות ניכרת בתיאוריות הסוברים שהגרלת לוטו מינימום היסטוריה של לפחות 60 תמציות הגרלות אחרונות, אחרי סדרה חדשה של כדורים הוכנסו, צריכה ללומדה ליחסים חזויים להיות יעיל. הדפוס או חתימת ההגרלה כביכול החדשה, המבוססת על וריאציות זעירות פיסיות בין כדורי הלוטו תצא לאחר שעה זו. אמונה בגורם זה מנבא בלוטו היא כל כך חשובה שהרבה תוכניות ניתוח לוטו ומפתחי תוכנה באמת לשים את פונקציות פיתוח בתוך יישומי התוכנה שלהם לעקוב ולנתח את המערכות של הכדור ותאריכי כדורים מיוחדים אלה לאלה המופיעים בבפרט מושך.
זו אינה גישה חדשה. שחקני רולטה גם רוצים ... סוגים דומים של שחקנים בהגרלת בנים ... היית, במשך מאה שנים, במערכות הימורים פותחו על בסיס פגמים או הטיות פיסיות של גלגל הרולטה מסוימת ואת התוצאות של בחירה של מספרים שוריאציה זו עלולה להתרחש. בגלל תכונות המשותפות הרבות בין חובבים ומעריצים של רולטה לבין לוטו, זה צריך להיות לא מפתיע שטל הוא שחקן רולטה נלהבת ופתח מערכת רולטה להגיע מעל מצליח למדי בכל בתי הקזינו בעולם מאיסטנבול למאר דל הפלטה מונקו ... אורות של לאס וגאס ... אבל זה נושא לאתר אינטרנט אחר והמערכת המשמשת את ההצלחות של רולטה אינה מבוססת על התכונות הגופניות של גלגל הרולטה או כדור.
טל נזכר השתתפות בהגרלת צ'אט באינטרנט שבו הייתה תאוריה זו משמעות משתתפי כדור נשגבים וצ'אט תמיד מומלצים ליצור קשר עם תאגידי הלוטו המקומיים שלהם כדי לדעת מתי את כדורי הלוטו משתנים.כמו כולם הוא היה מודאג מכדורים ודיון נוסף התקיים כאשר אחד המשתתף בסוג / שיחת טקסט שאל "מה עם הכדורים שלי?" אני בטוח הזרקה מקרית של הומור לתוך הצ'אט, ביחס לשאלה על מישיגן מפעל הפיס, היה מוערך על ידי כולם.
דגש רב מדי הושם על כדורים.
הוא לא לדבוק באסכולה שיש מתאם מסויים בין כדור הבדלים האישיים והשפעות על ההופעה שלהם בהגרלה הבאה. גם בהנחה, שלא בצדק, שיש מתאם, היית רוצה לחכות 60 הגרלות כדי לגלות זאת ... אולי צריך שנה או יותר כדי לבנות היסטוריית תוצאות להתחיל אנליטיים לניבוי? בנוסף, חברות משתנות תמיד סטי לוטו כדור ומכונה ספקו נחמה באמונה שהגרלות הלוטו הן אקראיים ככל האפשר מבוססים על עולם פיזי.
המחקר שמתיימר לחזות מספרי לוטו עתידיים הוא מאמץ מורכב מאוד שדורש ניתוח של מספר רב של משתנים מספריים. בניגוד לאמונה על הכדורים שנרשמו כמנויים ללוטו מומחים רבים ... טל ממליץ לשכוח כדורים בגישה שלהם להבנת חיזוי הגרלה יעילה.
הסעיף הבא של המועצה לתקינה של קנדה מטפל בכדור לוטו הניתוח משתנה מאוד.
משחק ילדי לוטו מבחן כדור
 בממוצע, רכישה של 17 מיליון לוטו קנדי 649 כרטיסי הגרלה לפני כל הגרלה. חלק מחובבי לוטו מנגינה אפילו לראות את ההגרלה בטלביזיה, ומתמקדים בכל הכח של היכולות הנפשיות שלו בכל קפיצת כדור הגרלה. אם המספרים הנכונים לא לעלות, שחקנים מאוכזבים אפשר לסלוח למקללים את הסיכויים, כוכבים או מזל הפרשה. אבל אל תאשים את הכדורים.
אינטר מחוזי ההגרלה מפעל, המפקח לוטו 649 ו7 סופר, מגייס את הסיוע של שירותי מדידה מתוחכמים על מנת להבטיח כי המכונות והכדורים שלהם הם חפות מפשע. הכדורים, שמיוצרים בצרפת, חשופים לסדרה של בדיקות כדי לקבוע שיש להם מאפיינים פיסיים דומים. המטרה, פקידי לוטו אומרים, היא לוודא שכל קופת המספרים היא אירוע אקראי אמיתי.
לפני שהכדור יכול לגרום לחלומות מישהו פיננסיים למעשה נשלחים לפיקוח קוונטית מוגבל ובדיקה, מעבדה של ברלינגטון, אונטריו, מוכר על ידי המועצה לתקינה של קנדה לכיול ובדיקה לא הורסת.
בקוונטים, הכדורים נבדקים עם מיקרומטר כדי לקבוע שהם בעצם 50 מ"מ קוטר, כפי שצריך להיות. אז נמדד על ידי ההתנגדות - במילים אחרות, כמה טוב לך להקפיץ. ניתן לעשות זאת באמצעות מכשיר מדידה המכונה resiliometer, שיורד במשקל על הכדור ואמצעים כמה רחוק הוא מונע, או צילום וידאו כמו כדורים יוסרו ומדדו את הגובה של הקפיצה שלו.
החרוזים אז הם שקועים במים והנפח שלו נקבע על ידי כמות הנוזל הוא עקור. נושאי בדיקה גם נחשפים לבדיקת רנטגן כדי לוודא ששום זיהומים או חללים בתוך אזוריהם של גומי מוצק.
מעבדת ORtech תאגיד אחר, מודד את המסה של הכדורים, ואם הכל בסדר, הם מוכנים למכונה.
מדיניות תאגיד  ההגרלה היא שהכדורים לא משתנים יותר מחמישה אחוזים עבור כל בדיקה. עם זאת,  דרק פילצ'ר מרמז שמזל, ולא מדע, הוא מאחורי הכדור מחליט לנפול דרך דלת המלכודת של המכונות. מגוון רחב של ניסויים התבצע באמצעות כדורים בגדלים ומשקלים שונים, ומצא ששינוי סט כדורים לא ישפיע מהותיות על האקראיות של התוצאות.
"תפוח יבוא דרך הפתח לעתים קרובות כמו כל אחד מהכדורים", אומר פילצ'ר.
עם זאת, למי שמכור ללוטו, ניתן לנחם לדעת שהקוונטית פוגש מגוון של קריטריונים להסמכה. הציוד חייב לעבור כיול עקיב לתקני מדידה הלאומיים של המועצה הלאומי למחקר של קנדה. בנוסף, המעבדה חייבת להוכיח את קיומו של די משאבים אנושיים וחומריים, כמו גם מערכות האיכות והמדידה.
אז בפעם הבאה מספרי המזל שלך להיות לא כל כך בר מזל - לא מאשימה את הכדור, תאשים את המספרים.


חדשות לוטו אחרונות מהארץ

ISRLOTTO.BLOGSPOT.COM