יום שבת, 20 באוקטובר 2012

אז אתה רוצה לזכות בלוטו

עכשיו לזכות בלוטו



אם היה לנו את כל מה שרצינו, הייתי רובנו מבקשים עכשיו לזכות בלוטו. אז מה קורה אם אנחנו עושים את זה אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים ליישם, גם אם היינו מתבטאים גם חוק משיכתו בקשה מיוחדת לזמן רב? רוצה לזכות בהגרלה היא רצון ברור.

לכן יש צורך להשתמש בחוק המשיכה מודעת. אם אתה לא מקבל את הוכחה לכך שהרצון שלך לזכות בלוטו מתרחש, אז אתה צריך לבדוק את חוק המשיכה והנוסחא כדי לבדוק אם שלושת התנאים למשיכה מכוונת היא המפגש. כל הבקשות או משאלות הלב שיש לך כשותף מושלם למשוך בסיס אידיאלי ללקוח, בריאות אידיאלית או שפע אידיאלי של כסף דורשות את אותם תנאים.


שלב 1: זיהוי השלב שלך בקשת 2: להעלות את הרטט שלך (רצון לב). שלב 3: תן לנו אפוא לבחון שלושה התנאים האלה לביטוי של כרטיס הגרלת לוטו
שלב 1: זהה את הרצון שלך (אתה קנית כרטיס הגרלת לוטו ורוצה עכשיו לזכות בלוטו.) השלב 1 נעשה.
שלב 2: להעלות את הרטט שלך מתבצע שלב 2 (ולדבר על כל הדברים שאני חולם עם הכסף אתה עושה.). אם יש לנו לעשות הוא השלב 1 ו 2 היה, שרוב האנשים עשו נרגשים מאוד. אז כפי שאתם רואים יש לך מה שאתה לא החמצת לבוש (במקרה זה, כרטיס הגרלת לוטו זוכה), אתה צריך לבדוק את התהליך בן שלושת השלבים כדי לגלות מה צעד זקוק לתשומת הלב שלך לעתים קרובות יותר. ברוב המקרים,
שלב 3 - אפשר. לא משאיר ספק. ספק הוא תנודה שלילית, התנודה החיובית הופכת את הרצון שלך לחסל בספק הפסקות הרצון שלך לבוא אליך. הסר מסוים כדי להאיץ את הביטוי של הרצון שלך.

אחד הכלים הטובים ביותר כדי להתחיל להסרת ספק,תהיה כתיבת יומן או תיעוד של כל הראיות באופן שמושך יותר שפע לתוך החיים שלך, אז אתה תמצא אותו! השפע הוא פשוט אנרגיה ולעתים קרובות יותר אנו מוצאים כי ליישר עם האנרגיה של שפע, כך סביר יותר שאתה מסיר ספק שאתה יכול לנצח את הרצון שלך עכשיו לזכות בלוטו. לדוגמה, אם כסף או מישהו שאתה מוצא כדי לקנות אוכל או מכירה גדולה על פריט, אתה רוצה לקנות, זו עדות שעולה בקנה האחד עם שפע. רישום של בדיקת מעקב זה או בעיתון יעזור לך להוכיח שאתה מיושר עם הרבה יותר עם היקום. בקיצור, אם אתה זוכה בלוטו בסכום של שאלות שיש לך לנחוש לנצח, ונצחון הוא על כל הסרת ספק כי מה. יישור עם האנרגיה של שפע שעובד טוב עם שלושת התנאים למשיכה מכוונת, שיהיה לך בהצלחה.


נהנתם/עזרתי --->שתפו
Bookmark and Share

חדשות לוטו אחרונות מהארץ

ISRLOTTO.BLOGSPOT.COM