יום שבת, 12 בינואר 2013

יש למישהו צימצומים ללוטו שעובדים?

"האם מישהו יכול (או שיש אולי איזשהיא מערכת) שינתנו לי את מספרי הלוטו הזוכים?" אתם בוודאי שואלים. ובכן, אין מספרי לוטו כי מובטח לזכות בפרס הלוטו. אבל שחקנים בהגרלה מנוסים ומוצלחים אינם תלויים רק במזל. הם משתמשים במערכות או כלים שזמינים כדי לסייע לחזות את המספרים הזוכים של לוטו או משהו כזה. במאמר זה, נדון כיצד לבחור את מספרי הלוטו הזוכים באמצעות מערכת שיטות לוטו.

עכשיו אתה יכול לשאול, "מה מניע את המערכת וכיצד הוא יכול לתת לי את מספרי הלוטו הזוכים?"

בתחילה דרוש הסבר, מערכת שיטות לוטו היא מערכת או שיטה שמייצרת מספר צירופים אפשריים של מספרים. זה מגדיל את הסיכוי שתוכלו לחזות את המספרים הזוכים של הלוטו והגדלת שיעור ההצלחה של זכייה בלוטו. זה הוכיח בעבר שזאת שיטה חזקה מאוד באופן שיטתי יכולה להגדיל את סיכויי זכייה בלוטו.

"איך מערכת שיטות לוטו יכולה לתת לי את המספרים הזוכים להגרלה?" במציאות, אין שום קסם שמאחוריו. מערכת שיטות לוטו משתמשת רק בכוחות של מתמטיקה כדי לעזור להגדיל את הסיכוי לזכות ההגרלה. יש קבוצה של מספרים בצירופים שונים או משחקים שניתן מותש הרשימה של צירופים אפשריים של מספרים אלה, או לפחות את רוב השילובים האפשריים. יחד עם זה, עם הרכישה של כל שילוב של, סיכויי זכייה שלך ישתפרו באופן משמעותי. אתה מובטח כמעט יש כרטיס זוכה אחד לפחות.

מומחים רבים, כמו שחקנים בהגרלה להשתמש במערכת השיטות לוטו לנבא זכייה בלוטו, כי הם קלים לשימוש וכמעט בטוחים לזכייה בלוטו, בפרס אחד לפחות, אם תבחרו את הקבוצה הנכנונה של מספרים על הגלגל (צימצום).

ישנם שני סוגים של מערכת שיטות לוטו שיכול לחזות את המספרים הזוכים של הלוטו.

אם היינו במקומך, ויש לכם תקציב מכובד, אני אשתמש במערכת השיטות הלוטו המלאה לתת לי את מספרי הלוטו הזוכים. גלגל מלא מכיל את כל הצירופים האפשריים שניתן לעשות מחוץ לקבוצת מספרים שנבחרו. לכן, אם אתה בוחר את הערכה הנכונה של מספרים, עם גלגל מלא, הסיכויים שלך לזכות בלוטו הוא כמעט מובטחים. עם זאת, גלגל מלא הוא יקר יותר משום שהוא מכיל יותר שילובים ומספק מחירי כיסוי מקסימאליים. אם אין לך תקציב, ייתכן שתרצה ברכה את הכסף שלך עם חברים או מישהו שאתה יודע לקבל צימצומי לוטו שלמה, כזאת שמכסה את כל האופציות.

מצד השני, אם יש לי תקציב מוגבל להשקעה במערכת שיכול לתת לי את המספר הזוכה, אז אני אשקול את השימוש במערכת צימצומי לוטו מקוצרת. גלגל קצר מכיל שילוב של מספרים, כדי להבטיח נצחון מינימאלי, כאשר סכום שנקבע לזכות מספרים הוא הגיע.

היתרון העיקרי של צימצומי לוטו, שהוא דרך זולה כדי לשפר את שיעור הרווח. בצימצומי לוטו מקוצרים יהיה פחות שילוב של מספרים לקנות. עם צימצום מקוצר, שתזכה ביותר פרסים אם הסכום נמוך יותר. ונצחון זה כמעט מובטח. החסרון העיקרי הוא שההרכבה אינה מובטחת כדי לזכות בפרס הראשון שהמספרים המכוסים הם נדירים.

מומחים אומרים כי סוג זה של תוכנה בעצם יש את היתרונות הבאים:

1. אתה יכול לשחק או להמר שילובים של ספרות כל עוד הן מספר גדול מחמש. ישנם סוגים שונים של משחקי לוטו. חלק מהם הם סביב 5 מספרים בהגרלה, שישה מספרים אחרים. צימצומי לוטו עם התוכנה תהיה יותר קל לשחק עם העזרה של טכנולוגיה.

2. זה אפשרי לקבוע את המספר המדויק של שילובים שיכולים להיות מספרים. זה די קל - יש מספר סופי של צירופים שיכולים להיוצר מסדרה מסויימת של מספרים. במקרה של הלוטו, שיכול להגיע למאה מיליון צירופים שונים, מה שהופך את זה קשה יותר. זה גם מסביר את מיליוני שקלים בפרסים.

3. באפשרותך לבחור המינימום הפרס המובטח במחיר הרצוי לך. עבור רוב האנשים, זה החלק הכי המרגש. לא כל הגרלת גרסות צימצומי לוטו הגיעה לאותה רמת פרס רצוייה. אתה חושב שאולי זה הוא תרמית מסוג כלשהו, אבל מסתכל על אמינותו כעדי משתמשים מרוצים, אז בטח יש איזו אמת מאחורי הצהרה זו.

לשיטות לוטו מתקדמות עם הרבה פרסים sites.google.com/site/lottowheel

באשר איך אני מוודא שהמערכות או הציוד שתיתנה לי את מספרי הלוטו הזוכים, זה בעצם די פשוט. מתייחס רק לתיבת המשאב שלי שתציג את מערכת שמאפשרת לי לתת את המספרים הזוכים של הלוטו 99% מהזמן. המערכה עזרה לאלף שחקנים בהגרלה כדי להרוויח סכום טוב של כסף.
לכן בפעם הבאה שתשאלו את עצמכם האם יש באמת  צימצומים ללוטו שעובדים אתם יודעים מאיזה אתר להשיג את השיטות הלוטו הכי טובות

חדשות לוטו אחרונות מהארץ

ISRLOTTO.BLOGSPOT.COM