יום שבת, 29 במרץ 2014

מספרי הלוטו הטובים ביותר על ידי יום בחודש

מספרי הלוטו הטובים ביותר על ידי יום בחודש

מספרי לוטו חמים לפי תאריך הטבלה מראה את הספירה הכוללת של מספרי הלוטו הכי חמים לפי יום בחודש מאז שהחל משחק הלוטו. אם אתם בוחרים לשחק בהגרלת הלוטו הבאה תוכלו להשתמש בטבלה הבאה כדי לבחור איזה מספרי הלוטו יצאו הכי הרבה, לפחות באותו יום.

הטבלה הבאה מציגה את מספרי הלוטו לפי לוח השנה חודשי מאז שהחל משחק הלוטו, או לפחות כל תוצאות הלוטו שיש באתר הפיס החל משנת 1994. השכיחות שמוצגת כאן היא מאין גירסה יותר חכמה לאנשים שבוחרים לשחק לוטו עם שיטת לוטו מספרי יום הולדת או תאריכים אחרים שחשובים להם.

מספרי לוטו חמים לפי תאריך נעשה על מעל 1800 הגרלות לוטו אחרונות מ1994 ועד סוף 03/2014, במקרה שמופעים כמה מספרי לוטו מתחת לתאריך בחודש מסויים הם מספרי לוטו חמים עם אותה שכיחות, במאמר מוסגר נגיד - זאת אינה שיטת לוטו מומלצת כלל.

מספרי הלוטו הטובים ביותר על ידי יום בחודש, באדום יום בחודש בשחור מספרי הלוטו הטובים לפי יום

מספרי לוטו חמים לפי תאריך הטבלה מראה את הספירה הכוללת של מספרי הלוטו הכי חמים לפי יום בחודש מאז שהחל משחק הלוטו. אם אתם בוחרים לשחק בהגרלת הלוטו הבאה תוכלו להשתמש בטבלה הבאה כדי לבחור איזה מספרי הלוטו יצאו הכי הרבה, לפחות באותו יום.  הטבלה הבאה מציגה את מספרי הלוטו לפי לוח השנה חודשי מאז שהחל משחק הלוטו, או לפחות כל תוצאות הלוטו שיש באתר הפיס החל משנת 1994. השכיחות שמוצגת כאן היא מאין גירסה יותר חכמה לאנשים שבוחרים לשחק לוטו עם שיטת לוטו מספרי יום הולדת או תאריכים אחרים שחשובים להם


המספרים בלוטו להלן מועדכנים לסוף 03/2014
'

חדשות לוטו אחרונות מהארץ

ISRLOTTO.BLOGSPOT.COM